Dział Administracji KCMRM
Głównymi zadaniami Działu Administracji KCMRM jest kompleksowa obsługa Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego. Dział realizuje wsparcie administracyjno-prawne KCMRM w szczególności przygotowywanie dokumentacji do postępowań prowadzonych w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, współpraca z urzędami wojewódzkimi oraz dysponentami zespołów ratownictwa medycznego, realizacja we współpracy z zespołami merytorycznymi poszczególnymi kontraktów, a także organizowanie wewnętrznych szkoleń z zakresu obsługi SWD PRM.
Zadania Działu Administracji KCMRM :
bieżąca współpraca z Działem Kadr i Płac LPR, tworzenie planów rzeczowo finansowych i nadzór nad ich prawidłową realizacją. Dział Administracji KCMRM odpowiada również za opracowywanie planów zakupów na potrzeby KCMRM oraz przygotowywanie dokumentacji do postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego, realizację zapytań ofertowych oraz realizację umów z Wykonawcami
dział odpowiada również za bieżącą analizę stanu zaopatrzenia KCMRM
w materiały biurowe, czystościowe i spożywcze
oraz realizację działań zakupowych w tym zakresie
współpraca z Centrum Szkoleniowym Ratownictwa Medycznego w zakresie organizacji dni szkoleniowych i obsługi uczestników szkoleń
sprawy związane z utrzymaniem
i obsługą budynku KCMRM (m.in. za zapewnienie utrzymania budynku
w należytym stanie technicznym, przeprowadzanie drobnych prac remontowo-naprawczych budynku
i użytkowanych pomieszczeń oraz ich wyposażenia)
realizację zadań związanych z obsługą recepcji budynku KCMRM
i zarządzeniem uprawnieniami dostępu pracowników
i osób trzecich do jego poszczególnych sekcji
Koordynatorem Działu Administracji KCMRM jest Pani Ewa Kędziora